Support till MaxGaming

Support till MaxGaming

Arbetsbeskrivning

Är du redo att ansluta dig till ett energiskt team där din entusiasm för teknik och kundservice spelar en avgörande roll? Vi är på jakt efter en ny talang till MaxGaming i Upplands Väsby. Om du delar vår passion för gaming och värdesätter starka relationer, då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! I denna roll får du möjligheten att verkligen engagera dig i dessa områden.
MaxGaming är ledande inom försäljningen av gaming-produkter i Norden och har även expanderat till Europa och resterande världsdelar och är den ultimata destinationen för den krävande gamern. Som del av vårt team kommer du att arbeta i en miljö som kännetecknas av en familjär känsla och en öppen atmosfär.


Om rollen:
Som kundsupport- och returspecialist kommer du att vara en del av ett team bestående av 9 kollegor. Tillsammans arbetar ni för att leverera förstklassig service inom gaming-produkter. Du kommer att ha ett nära samarbete med MaxGamings leverantörer för att säkerställa en effektiv och problemfri returprocess. Du kommer också att ha direktkontakt med våra kunder för att säkerställa att de erhåller den bästa möjliga servicen gällande garantiärenden och tekniska frågor. Denna roll innebär många kontaktytor och kräver teknisk problemlösning.


Dina arbetsuppgifter innefattar:
Hantera returer och garantiärenden,
Fysisk hantering av returprodukter,
Att svara på kundernas förfrågningar och lösa deras problem via telefon, chatt och e-post,
Samarbete med andra avdelningar för att säkerställa effektiva arbetsflöden.

Dina kvalifikationer:
För att passa och framgångsrikt utföra dina uppgifter i denna roll, är det fördelaktigt om du har:
1. Erfarenhet från serviceyrken
2. Kunskap om returprocesser
3. Flytande svenska och engelska
4. Vana vid att använda olika datasystem, inklusive Excel
5. Erfarenhet av telefonbaserad kundservice är meriterande.
6. Ett intresse för e-sport, datorer och teknik är en bonus.


Vem vi tror att du är:
Personligheten spelar stor roll för att lyckas i denna position. Vi tror att du är en utåtriktad person som är engagerad och tar initiativ. Du är skicklig på att kommunicera och hantera flera kontaktpunkter samtidigt som du ständigt strävar efter att leverera service av högsta klass. Om du dessutom har ett starkt intresse för gaming och teknik kommer du att trivas extra bra hos oss.


Om tjänsten:
Provanställning på sex månader.
Start: Snarast möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Arbetstid: Heltid, 40 timmar per vecka med arbetstider från 8.00 till 17.00.
Plats: Du kommer att arbeta på MaxGamings kontor i Upplands Väsby. Kontoret är lättillgängligt både via kollektivtrafik från Upplands Väsby station och med bil där gratis parkering finns tillgänglig.
Intervjuer och urvalsprocessen pågår, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående!


Om MaxGaming:
MaxGaming fortsätter att växa och strävar efter att erbjuda toppkvalitativa produkter och en superb kundupplevelse på global nivå. Genom samarbeten med tillverkare, distributörer och e-sportorganisationer erbjuder MaxGaming unika produkter till konkurrenskraftiga priser. Sortimentet är anpassat för alla typer av spelentusiaster, oavsett om gaming är en livsstil, hobby eller karriär.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MAXFPS AB Upplands Väsby
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2024
  • Ansök senast: 30 maj 2024

Postadress

Johanneslundvägen 12
Upplands Väsby, 19461

Liknande jobb


SSAB - Onsite IT Support Specialist

SSAB - Onsite IT Support Specialist

16 maj 2024

IT- Tekniker till ESAB i Perstorp

IT- Tekniker till ESAB i Perstorp

16 maj 2024

Teknisk Support - Sundsvall

Teknisk Support - Sundsvall

16 maj 2024