Kundtjänstmedarbetare på deltid till Hitta.se!

Kundtjänstmedarbetare på deltid till Hitta.se!

Arbetsbeskrivning

Nu har du möjlighet att följa med på resan, med Sveriges äldsta & coolaste start-up! Vi söker dig med god serviceförmåga vill ta ett kliv in på Sveriges ledande söktjänst och lokala marknadsplats. Tjänsten är med start omgående - välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Hitta.se är ett ledande sökföretag för privatpersoner och företag i Sverige, grundat 2004. De är specialister på lokal sökning och innehållet är tillgängligt via webb- och mobiltjänster. Hitta.se må vara en ganska gammal start-up vid det här laget, men är fortfarande ett snabbt växande företag som sätter medarbetare och kunder först.

Hitta's huvudkontor är en modern arbetsplats i en gammal, vacker byggnad (tidigare känd som Vin- & Spritcentralen) på Sankt Eriksgatan vid Norrtull, nära nästan allt. På Hitta arbetar de kontinuerligt med kultur och värderingar där samarbete, innovation och kundfokus är de viktigaste ledorden. Hitta.se strävar alltid efter att ta hand om varandra, vara positiva och visa varandra respekt.

Hitta.se söker nu en kundtjänstmedarbetare på deltid med start omgående. I rollen kommer du hantera inkommande ärenden och frågor från kunder, främst via telefon. Arbetstiderna är 08.00-12.00 och vi ser att du är tillgänglig att arbeta 4-5 dagar i veckan. Tjänsten passar därför dig med flexibla studier och god tillgänglighet.

Initialt sträcker sig uppdraget till och med 12 juli, men för rätt person kan det finnas möjlighet till vidare extrajobb.

Du erbjuds
- Ett meriterande deltidsjobb på sidan av dina studier
- En arbetsplats i centrala Stockholm med fantastiska kollegor
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera inkommande samtal från kunder (de som köper eller annonserar sina tjänster via Hitta.se)
* Hantera uppsägning av avtal, frågor om fakturor etc.
* Vid behov slussa vidare ärenden till rätt person/avdelning, som sedan hjälper kunden vidare


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning på minst 50%
- Har erfarenhet inom kundservice/kundtjänst
- Har god telefonvana
- Har god systemvana
- Har flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Utåtriktad och kommunikativ
- Serviceinriktad
- Strukturerad och god förmåga att hantera flera bollar i luften samtidigt

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2024
  • Ansök senast: 30 maj 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024